1. Hjem
  2.  > 
  3. Retur & Refusjon
  4.  > 
  5. Retningslinjer for retur og refusjon

Retningslinjer for retur og refusjon

Før du returnerer varer til oss, vennligst kontakt oss for å få en returautorisasjon Kode.


Vennligst sørg for at du forstår returretningslinjene våre og sørg for at alle kriterier er oppfylt før du fysisk sender varer tilbake til oss.


Returner for erstatning og refusjon


Alle returer må sendes innen 10 dager etter at forsendelsen ble levert. Vi aksepterer kun kjoler i original tilstand - ubrukt, uvasket, uendret og uskadet - og må ha merkelappene intakte og fortsatt vedlagte. Vennligst oppgi en detaljert forklaring i returpakken.


1. Kvalitetsproblemer:


(1). Hvis våre ansatte finner ut at varene er defekte som beskrevet, vil du motta refusjon for kjøpesummen pluss fraktkostnader.


(2). Hvis vi finner ut at varene ikke er defekte på noen måte eller har blitt misbrukt, vil varene bli sendt tilbake til deg uten refusjon.


2. Størrelsesfeil:


Vær oppmerksom på at på grunn av arten av håndarbeidet som kreves, kan den ferdige kjolen variere omtrent 1" i begge retninger av spesifiserte mål.


(1). Alle kjoler er laget eller kommer med marginer for endring og skreddersøm om ønskelig. Hvis kjolestørrelsen ikke kom inn i spesifikasjonen som den bestilte, kan kunden velge å gjøre endringen hos en lokal skredder, i så fall vil vi refundere endringskostnadene så lenge kostnadene ikke overstiger den opprinnelige prisen på kjolen med 50 %. Hvis endringskostnadene overstiger den opprinnelige prisen på kjolen med 50 %, refunderer vi kun inntil beløpet som tilsvarer 50 % av kjolens opprinnelige pris.


(2). Hvis kjolestørrelsen ikke ankom i spesifikasjonen som den bestilte, tilbyr vi en endringstjeneste for våre kunder gratis, som kan sende tilbake kjolen til oss og få kjolen endret innen 5 virkedager. I dette tilfellet er vi ansvarlige for alle fraktkostnader.


(3). Kunder kan også returnere en kjole hvis den ikke er skreddersydd i henhold til målene kunden har oppgitt, og vil motta refusjon for kjøpesummen pluss frakt.


Men eventuelle feil angående størrelse/farge som ble gjort under kjøp av produktene våre, vil ikke være kvalifisert for full refusjon. I dette tilfellet kan vi tilby en tjeneste for størrelsesendring til våre kunder gratis , med kunder som kun betaler for fraktgebyret. En kjoleendring gjøres normalt innen 5 virkedager.


4. Kunden liker ikke kjolen:


Kunden kan også returnere kjolen hvis hun av en eller annen grunn ikke liker kjolen, hvis kjolen ble bestilt med stardard størrelse. I dette tilfellet må kunden sende kjolen tilbake og vi vil refundere så snart kjolen er mottatt. Det vil påløpe 20 % av den opprinnelige prisen for påfyllingsgebyr, og fraktkostnaden kan ikke refunderes. Hvis kjolen bestilles med tilpassede mål, kan kjolen ikke returneres for refusjon, men vi kan fortsatt tilby gratis endrings-/erstatningstjenester for slike bestillinger.


Kansellere bestillinger (før levering)


1. Alle kjolebestillinger som kanselleres innen 72 timer etter kjøpet vil være kvalifisert for full refusjon.


2. Alle kjolebestillinger som kanselleres etter 72 timer vil være kvalifisert for 30 % delvis refusjon.


Forsinkede produkter


Hvis bestillingen din av en eller annen grunn ikke ble sendt innen angitt tid og kommer for sent, men ikke mer enn 10 dager, vil du være kvalifisert for full refusjon pluss frakt hvis kjolen returneres. Hvis produktet er forsinket med mer enn 10 dager, er kundene kvalifisert for full refusjon.